KAZANDIRAN ÇAYCI FRANCHISE PAKETİ

//KAZANDIRAN ÇAYCI FRANCHISE PAKETİ

KAZANDIRAN ÇAYCI FRANCHISE PAKETİ

Her şey bir hayalle başlar, hikayeler ile büyür. Siz de kendi başarı hikayenizi yazmaya, kazandıran Çaycı’ların bir parçası olmaya ve kazanmaya hazırsanız, işte size başarının yol haritasını veriyoruz. Çaycı’nın franchise adaylık başvuru süreci, lokasyon özellikleri, yatırım maliyeti ve işletme maliyet ve kar oranları ile ilgili daha detaylı bilgi almak için bizimle iletişime geçmeyi unutmayın.

FRANCHISE ADAYLIK BAŞVURU SÜRECİ

Adaylık

Kazandıran Çaycı Franchise adaylık süreci dört bölümden oluşur. Adaylık, Çaycı mağaza kurulumu, Çaycı mağaza operasyonu ve Lider Franchise statüsüne geçerek alt Franchise’lardan ciro payı elde etme süreci.

Çaycı Mağaza Kurulumu

Adaylık başvurusunun kabulünden itibaren, Çaycı mağaza kurulum süreci altı ay içerisinde tamamlanmalıdır.

Çaycı Mağaza Operasyonu

Aktif mağaza operasyonunda başarılı olan Franchise’lar belirlenen kriterleri sağlamaları halinde Kazanan Lider Franchise sürecini başlar.

Lider Franchising

Bünyelerine alacakları Franchise’lardan ciro payı alarak kazançlarını katlayarak artıracaklardır.

LOKASYON ÖZELLİKLERİ

Çaycı mağazalarını, en ileri teknolojileri kullanarak ve operasyonel verimliliği en üst düzeyde tutarak tasarladık. Her Çaycı mağazası, 15 dakikada bir taze çay demleyen, 60 dakikada bir taze poğaça, açma, simit, börek pişirip çıkaran; kekler, kurabiyeler, sandviçler ve pastalar servis eden; meşrubatlar, soğuk çaylar, sıcak ve soğuk 3. nesil kahveler hazırlayıp servis eden bir operasyon; hazırlama, servis ve satış alanları dahil sadece 8m2’lik bir operasyon alanında tamamlanan bir teknoloji ve tasarıma sahip. Bu teknolojiler sayesinde lokasyon seçiminde ciddi bir esnekliğe sahibiz. Bununla birlikte aşağıdaki lokasyon özelliklerini tavsiye ediyoruz:

60m2 veya üzeri iç mekân

40m2 veya üzeri bahçe veya teras (açık alan)

10m2 veya üzeri depo alanı

YATIRIM MALİYETİ

Çaycı’yı daha ilk gün tasarlarken kendimize bir tasarım felsefesi belirledik. “En yeni teknolojileri kullanarak ve akıllı malzeme seçimi yaparak, operasyonel verimliliği yüksek, kalite ve maliyet dengesi optimal bir tasarım” deyip yola çıktık. Bu konuda bilimsel deneyimlerimizi ve mühendislik kabiliyetlerimizi kullanarak çok ciddi çalışmalar yaptık. Bu bakış açısı ve çalışmalar bize yüksek kaliteli fakat uygun maliyetli mağazalar kurma imkânı verdi.

Mağaza büyüklüğüne ve lokasyon şartlarına göre rakamlar değişmek ile beraber, ortalama bir Çaycı mağazasının anahtar teslim kurulum yatırım maliyeti yaklaşık olarak 400.000 TL civarındadır. Bu tutara tüm ekipmanlar dahildir ve operasyona hazır anahtar teslim bir mağaza yatırım maliyetidir. Lokasyonun tam olarak belirlenmesinin ardından yapılan analiz çalışmaları daha doğru yatırım maliyetlerini gösterecektir.

İŞLETME MALİYET VE KAR ORANLARI

Franchise alt yapısını kurmaya başlarken kendimize çok basit bir soru sorduk.

“Eğer Franchise alan biz olsaydık, Franchise veren firmadan neler isterdik?”

Bu sorunun cevabı aslında bize sektördeki Franchise yapısının sorunlarını da gösterdi. Sonra da yapılması gereken; bu yapısal sorunları çözmek için cesur adımlar atıp, güçlü bir irade göstermekti ve biz bunu yaptık.

Mevcut Franchise yapılarında en büyük sorunun satılan ürünlerin maliyetlerindeki yüksek rakamlardan kaynakladığını gördük. Marka, Franchise’ına ürün gönderirken ürünün maliyetinin üzerine yaklaşık %40 oranında kâr koyarak gönderdiği için doğal olarak Franchise için mal maliyeti piyasadan çok yüksek oluyor. Özellikle satılmayan ve kullanım tarihi geçen ürünler fireye ayrıldığında, mal maliyeti oranları cironun neredeyse %50’sine yaklaşarak  işletme için çok yüksek bir maliyet oluşturuyor. Franchise, yüksek maliyetlerden ötürü doğal olarak aynı ürünü veya benzerini piyasadan daha ucuza temin etme yoluna girince, ürün standartlarında ve hizmet kalitesinde sorunlar başlıyor. Bu sorunu çözmek için şöyle bir karar aldık:

“Çaycı, Franchise’larına ürünleri kendi mağazaları ile aynı fiyattan gönderecek.

Çaycı bütün şubeleri için toplu alımlar ve üretimler yaptığı için, çok uygun fiyatlardan aldığı ve üretimini yaptığı ürünleri kendi şube ve Franchise’larına da aynı fiyatlar ile gönderecek. Çünkü Franchise’larımız da bizim mağazalarımız, bizim ortaklarımız.

Kazanan Franchise, Kazanan Çaycı.

2019-05-19T01:26:56+00:00